شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبج لغایت 16:30 بعد از ظهر پنجشنبه 8:30 الی 12:30
  • با ما تماس بگیرید

    5 - 88109204 - 021

  • ایمیل

    info@tesabearing.ir

  • تماس با ما

بلبرینگ FAG اف ای جی چیست ؟

 

به طور کلی بلبرینگ نقش بسیار مهمی در حرکت آزاد و بدون محدودیت قطعات مکانیکی، از چرخ ماشین گرفته تا اسکیت بورد و همچنین بسیاری موارد دیگر دارد. بلبرینگ بار را تحمل می کند و باعث می شود همه چیز بدون اصطکاک یا با اصطکاک کمتر جا به جا شود. در دنیایی بدون بلبرینگ، قطعات متحرک مکانیکی دچار نقص، چسبندگی و خوردگی می شوند و نمی توانند درست کار کنند. عمر این قطعات با توجه به نوع و میزان تحمل بار های آن ها متفاوت است، اما اگر به درستی نگه داری شوند عمر طولانی تری خواهند داشت.

بلبرینگ FAG بیش از 120 سال است که با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود. در سال 1883، فردریش فیشر در آلمان یک دستگاه سنگ زنی توپ را طراحی کرد. تولید این دستگاه باعث شد که برای اولین بار، سنگ زنی امکان تولید توپ های فولادی کاملاً گرد را ایجاد کند. این اختراع به عنوان پایه و اساس صنعت بلبرینگ در نظر گرفته شده است. بلبرینگ FAG، می تواند محصولاتی را برای برنامه های کاربردی در حدود 60 بخش صنعتی و همچنین کاربرد های بی شماری در خودرو و انواه راه حل های ویژه ارائه دهد تا با استفاده از آن ها بتوان کار های پیچیده ی مربوط به بلبرینگ ها را با اطمینان مدیریت کرد.

این نوع بلبرینگ معمولاً از دو حلقه ی بلبرینگ  تشکیل شده است. در این بلبرینگ، عناصر نورد بین حلقه ها قرار گرفته اند. این عناصر ممکن است توپ، غلتک استوانه ای، غلتک سوزنی، غلتک مخروطی و یا غلتک بشکه باشند. همچنین این عناصر به طور کلی توسط محفظه (قفس) هدایت می شوند که آن ها را در فاصله هایی یکنواخت قرار داده و از تماس آن ها با یکدیگر جلوگیری می کند. محفظه همچنین اطمینان می دهد که محور عناصر نورد به طور صحیح قرار گرفته باشند. در جایی که می توان بلبرینگ ها را از بین برد، محفظه عناصرنورد را در کنار هم قرار می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *