شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبج لغایت 16:30 بعد از ظهر پنجشنبه 8:30 الی 12:30
  • با ما تماس بگیرید

    5 - 88109204 - 021

  • ایمیل

    info@tesabearing.ir

  • تماس با ما
 انواع بلبرینگ های خود تنظیم

انواع بلبرینگ های خود تنظیم

دیگر انواع پر فروش بلبرینگ های خود تنظیم:

  • بلبرینگ خود تنظیم NACHI : این بلبرینگ در سه نوع با کاسه نمد، بدون کاسه نمد و با حلقه داخلی عریض در در کمپانی ژاپنی نی چی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. بلبرینگ ناچی انحراف زاویه ای 6 الی7 درجه را پوشش می‌دهد و چون جنس آن از آلیاژ سخت فولادی و یا رزین پلی آمید بوده که باعث می‌شود تا در تماس با دیگر قطعات موتور، طول عمر بیشتری داشته باشد. در مواقعی که طول شافت بلند بوده و تنظیم دقیق زاویه اتصال مشکل می‌باشد از بلبرینگ ناچی استفاده می‌شود.
  • بلبرینگ خود تنظیم FAG : این محصول پرکاربرد را شرکت آلمانی اف آگ در سایزهای مختلف (ارتفاع،ضخامت و…) برای کاربرد های مختلف تولید می‌کند. برتری این نوع بلبرینگ در ایجاد اصطکاک کمترو توانایی انتقال حرارت است. به دلیل این که اتصال بلبرینگ اف آگ شعاعی بوده، فقط برای محورهای افقی کاربرد دارد.
  • بلبرینگ خود تنظیم Koyo : این نوع بلبرینگ به بلبرینگ های دوهزاری نیز معروف است. مانند بلبرینگ ناچ در سه نوع با کاسه نمد، بدون کاسه نمد و با حلقه داخلی عریض تولید می‌شود. حواستان باشد هنگام استفاده از بلبرینگ کویو، شافت باید به دقت پرداخت شده باشد. برخی از انواع آن برای کارکرد درست همیشه باید تحت یک بار باشند تا ساچمه ها بر روی شیارها دچار لغزش نشوند.
  • بلبرینگ خود تنظیم NTN : محل تولید بلبرینگ ان تی ان نیز مانند بلبرینگ ناچی کشور ژاپن است که ساچمه های استفاده شده در آن کروی شکل بوده و از جنس فولاد کروم با درصد کربن بالا می‌باشند که به همین علت دارای مقاومت کششی و فشاری زیاد بوده و در طی تحمل اصطکاک دچار فرسایش نشده و طول عمر بالایی دارند. در صورتی که بلبرینگ ان تی ان به درستی گیریس کاری شود، سرعت آن به 22000 هزار دور در دقیقه ام می‌تواند برسد. تحمل دمایی این بلبرینگ بین منفی چهل درجه تا مثبت صد و بیست درجه است.
  • بلبرینگ خود تنظیم SKF : این بلبرینگ در سه نوع خود تنظیم با طرح پایه، شیار داخلی عریض و آب بندی شده در بازار موجود است. نحوه کار آن مانند مفصل بوده که موجب تنظیم بودن آن با شافت می‌شود. بدنه بلبرینگ اس کا اف با ورق های فولادی تقویت شده که به همین دلیل در اثر اصطکاک با محیط اطراف طول عمر آن کاهش پیدا نمی‌کند. استفاده اصلی آن در زمان هایی که ممکن است شفت تغییر زاویه ناگهانی داشته باشد رایج است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *