شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبج لغایت 16:30 بعد از ظهر پنجشنبه 8:30 الی 12:30
  • با ما تماس بگیرید

    5 - 88109204 - 021

  • ایمیل

    info@tesabearing.ir

  • تماس با ما
 آلیاژ و خصوصیات بلبرینگ‌های مینیاتوری

آلیاژ و خصوصیات بلبرینگ‌های مینیاتوری

۱) بلبرینگ مینیاتوری شیار عمیق سری ۶: ابعاد این بلبرینگ‌ ها نسبتاً کوچک است؛ و قطر داخلی آن‌ها بین ۲ تا ۹ میلی‌متر است. این بلبرینگ‌ها برای فضاهای باریک و جاهایی که فضا بسیار کم است بسیار مناسب هستند چراکه قطر بسیار کوچکی دارند. اگرچه ابعاد این بلبرینگ‌ها بسیار کم است اما وزن بسیار زیادی را می‌توانند تحمل کنند. هم‌چنین این بلبرینگ‌ها برای سرعت‌های دورانی بسیار بالایی طراحی‌شده‌اند. جنس این بلبرینگ‌ها از ز فولاد آلیاژی کرم‌دار پرکربن ساخته‌شده است.

۲) بلبرینگ مینیاتوری شیار عمیق سری ۶-V: این سری از بلبرینگ‌ها دارای مجموعه‌ی کاملی از ساچمه‌های بدون قفسه هستند. این سری از بلبرینگ‌ها در مقایسه با بلبرینگ‌های شیار عمیق با قفسه وزن بیشتری را می‌توانند تحمل کنند. این بلبرینگ‌ها به دلیل اندازه‌ی بسیار کوچکی که دارند برای فضاهای کم قابل‌استفاده هستند. درپوش آب‌بند پلاستیکی (۲RS) مؤثر آن‌ها در صورت افزایش اصطکاک بهترین کیفیت آب‌بندی را ممکن می‌کند.

۳) بلبرینگ مینیاتوری شیار عمیق MR: این بلبرینگ‌ها نسبتاً کوچک هستند و قطر داخلی آن‌ها بین ۲ تا ۸ میلی‌متر است؛ بنابراین برای شفت‌ها و محورهای نسبتاً نازک و یا جایی که فضای کم در دسترس است، مناسب‌اند. این سری از بلبرینگ‌ها نیز قدرت تحمل وزن‌های بالا را دارند و برای سرعت‌های دورانی زیاد طراحی‌شده‌اند. جنس این بلبرینگ‌ها نیز از فولاد آلیاژی کرم‌دار پرکربن ساخته‌شده است.

۴) بلبرینگ فلنج‌دار مینیاتوری MF: این بلبرینگ‌ها مجهز به یک فلنج هستند که باعث می‌شود به‌راحتی سوراخ ایجاد کنند. این سری نیز مانند سری mr قابلیت تحمل وزن بالا و سرعت بسیار زیاد را دارند.

۵) بلبرینگ مینیاتوری شیار عمیق سری R: جنس این بلبرینگ‌ها از اینچ ساخته‌شده است. قطر داخلی این سری از بلبرینگ‌ها بین ۲٫۳ و ۹٫۴ است. ابعاد آن‌ها بسیار کوچک است. این سری از بلبرینگ‌ها نیز دارای قدرت تحمل بالا برای وزن‌های بسیار زیاد هستند و برای سرعت‌های دورانی بالا طراحی‌شده‌اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *