شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبج لغایت 16:30 بعد از ظهر پنجشنبه 8:30 الی 12:30
  • با ما تماس بگیرید

    5 - 88109204 - 021

  • ایمیل

    info@tesabearing.ir

  • تماس با ما
 نکات مهم در انتخاب بلبرینگ صنعتی چیست ؟

نکات مهم در انتخاب بلبرینگ صنعتی چیست ؟

نکات مهم در انتخاب بلبرینگ صنعتی

یکی از مهم‌ترین و حساس­ترین قطعات ماشین‌های صنعتی بلبرینگ است. معمولاً بلبرینگ‌ها در محل­های حساسی به کار برده می­شوند و چنانچه دارای ایراد باشند سبب بروز آسیب‌های زیادی به دستگاه می­شوند و خطرات زیادی با خود به همراه دارند. در حال حاضر نمونه­های تقلبی بسیاری از انواع بلبرینگ در بازار موجود است که کار حرید یک بلبرینگ اصل را بسیار مشکل کرده است.

راهنمای خرید یک بلبرینگ اصل

برای خرید یک بلبرینگ اصل راه­هایی وجود دارد تا بتوان به کمک آن احتمال خرید یک بلبرینگ تقلبی را کاهش داده و از آسیب به دستگاه خود جلوگیری کنید. از جمله راه­های شناخت بلبرینگ اصل عبارت‌اند از:

  1. یکی از مهم‌ترین و مطمئن­ترین راه­های شناسایی بلبرینگ اصل مشورت با یک کارشناس و فرد خبره در این زمینه بوده که با اطلاعاتی نظیر ساختار تولید، نوع نصب و تنوع محصولات آشنایی کامل داشته باشد.
  2. از مهم‌ترین نکات یک خرید مناسب تعیین شرایط نصب پیش از خرید است. برای یک خرید خوب به اطلاعاتی نظیر نشیمنگاه بلبرینگ، قطر شفت دستگاه، نوع خار فنر دستگاه و در نهایت نوع کاربرد بلبرینگ نیاز است.
  3. مطمئن­ترین راه خرید بلبرینگ خرید مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی مجاز فروش قطعات در سراسر کشور است. در این صورت در صورت بروز مشکل در دستگاه پس از خرید می­توان از طریق نمایندگی پیگیری لازم را انجام داد.
  4. بلبرینگ به دلیل جایگاه حساسی که در دستگاه دارد لازم است با بالاترین میزان کیفیت ساخته شود. در صورتی که کیفیت بلبرینگ در حد خوب نباشد برای سایر قطعات دستگاه نیز مشکل به وجود می­آورد.
  5. یکی از مهم‌ترین جنبه­های خرید هر کالایی قیمت آن است. این امر برای خرید بلبرینگ نیز صادق بوده. یک بلبرینگ گران قیمت ولی با کیفیت بسیار مناسب‌تر از یک بلبرینگ ارزان و بی‌کیفیت است.
  6. در صورتی که می­خواهید بلبرینگ دستگاه خود را تعویض کنید بهتر است برند، مدل و کد بلبرینگ قدیمی خود را ثبت کرده و مجدداً از همان نوع خرید کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *