شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبج لغایت 16:30 بعد از ظهر پنجشنبه 8:30 الی 12:30
  • با ما تماس بگیرید

    5 - 88109204 - 021

  • ایمیل

    info@tesabearing.ir

  • تماس با ما
 انواع ساچمه بلبرینگ

انواع ساچمه بلبرینگ

ساچمه بلبرینگ سوزنی :

تنوع تولید ساچمه های بلبرینگ همانند قطعه های دیگر آن ، بسیار زیاد می باشد. افراد بر اساس نیاز کاری خود می توانند از آن ها بهره مند شوند. این نوع ساچمه های سوزنی  می توانند به راحتی و با عملکری مشابه تسمه ، شروع به حرکت در آوردن بلبرینگ ها به صورت صحیح و اصولی می شوند. یکی دیگر از کاربرد های این نوع ساچمه ها ، کاربردهای ریز و یا کوچک آن ها می باشد. در بسیاری از دستگاه های صنعتی نیاز به کاهش فضا و همچنین مقیاس می باشد، از این جهت ساچمه های سوزنی می توانند اندازه بلبرینگ ها را کم کرده و از این راه به تولید یک دستگاه حرفه ای و ظریف بپردازند.

البته نباید فراموش شود که این مدل از ساچمه ها بایستی از جنس فلزهای بسیار محکم و قدرتمندی تشکیل شوند تا بتوانند برای تولید انواع مختلف بلبرینگ ها و یا ایجاد حرکت در چند بلبرینگ مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

ساچمه بلبرینگ مخلوطی :

در حمل بارهای سنگین و برای تحمل فشار زیاد ، باید در بلبرینگ های دستگاه از ساچمه مخروطی استفاده شود. داشتن شکل ظاهری خاص و یکتای این نوع ساچمه ها می تواند ، فشار بار را به خوبی در خود تقسیم می کند و مانع از ایجاد مشکل در بلبرینگ ها می شود. حالت مخروطی شکل این ساچمه ها نتنها می تواند به توازن بار و فشارهای سنگین بسیار کمک کند بلکه از این نوع ساچمه در پروژه ها و دستگاه های صنعتی بسیار بزرگ به مراتب استفاده های زیادی می شود.

می توان گفت که با استفاده از ساچمه های مخروطی می توان به راحتی امر تولید رول بلبرینگ ها را هم پوشش داد و می توان در تولید ریل های حمل بار و یا ایجاد تسمه های بسیار قدرتمند با استفاده از این روش هم بهره مند شد.

ساچمه بلبرینگ شبکه ای :

ساچمه شبکه ای از مهم ترین ، کاربردی ترین و جدیدترین ساچمه های تولید شده در جهان ، می باشد. ساچمه های شبکه ای می توانند بار بسیار زیادی را بر روی خود به دلیل داشتن یک ارتباط و اندازه دقیق قرارگیری ، تحمل کنند. این نوع از ساچمه ها برای استفاده در بلبرینگ های سریع نیز گزینه بسیار مناسبی هستند و در مقابل فرسایش و از کار افتادگی می توانند بسیار مقاوم عمل کنند و همانند مدل های قبلی خود با حدود بسیار زیادی موجود می باشند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *