شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبج لغایت 16:30 بعد از ظهر پنجشنبه 8:30 الی 12:30
  • با ما تماس بگیرید

    5 - 88109204 - 021

  • ایمیل

    info@tesabearing.ir

  • تماس با ما

گریس نسوز

در صنایع فولاد برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی از روش اول یعنی خنک کردن ماده اشتعال زا استفاده می کنند. استفاده از گریس نسوز باعث حذف سوخت می شود به این دلیل که گریس یک روان کار مبتنی بر روغن معدنی است به همین دلیل یک سوخت خوب محسوب می شود. گریس نسوز در برابر آتش مقاوم است و نمی تواند به عنوان سوخت مناسب تلقی شود زیرا نوسات کمتر و وزن مولکولی بیشتری نسبت به محصولات معدنی دارد.

منبع سوخت جامد یا مایع برای اینکه بتواند به عنوان سوخت عمل کند به تبخیر از محیط وابسته است. فشار بخار کم در دمای بالا باعث کاهش عملکرد روغن می شود. علاوه بر این گریس های مقاوم به آتش از موادی هستند که دارای هدایت حرارتی هستند که نیاز به انرژی بیشتر برای رسیدن به درجه حرارت احتراق دارند.

در صنایع فولاد برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی از روش اول یعنی خنک کردن ماده اشتعال زا استفاده می کنند. استفاده از گریس نسوز باعث حذف سوخت می شود به این دلیل که گریس یک روانکار مبتنی بر روغن معدنی است به همین دلیل یک سوخت خوب محسوب می شود. گریس نسوز در برابر آتش مقاوم است و نمی تواند به عنوان سوخت مناسب تلقی شود زیرا نوسات کمتر و وزن مولکولی بیشتری نسبت به محصولات معدنی دارد. منبع سوخت جامد یا مایع برای اینکه بتواند به عنوان سوخت عمل کند به تبخیر از محیط وابسته است. فشار بخار کم در دمای بالا باعث کاهش عملکرد روغن می شود. علاوه بر این گریس های مقاوم به آتش از موادی هستند که دارای هدایت حرارتی هستند که نیاز به انرژی بیشتر برای رسیدن به درجه حرارت احتراق دارند.

گریس نسوز عملکردی مشابه استرها دارند و برای رسیدن به دمای احتراق به مقدار زیادی انرژی نیاز دارند. گریس نسوز در واقع یک روغن مقاوم است که در برابر آتش یک منبع سوخت محسوب نمی شود و هیدروکربن های قابل احتراق از فرمول آن حذف شده اند.

 

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گریس نسوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *